Klachten

Hier kunt u informatie vinden over onze klachtenafhandeling en hoe u een klacht kunt indienen.

Uw klacht indienen

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens
E-mail: mail@zorgenwellness.nl
Telefoonnummer: 06-24901075 bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00 uur.
Postadres: Laan van Poot 484, 2566DP 's-Gravenhage.

Klachtafhandeling

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Zorgwinkel Achter de Duinen (Zorg & Wellness) bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).