Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  1. Hoe kan ik een product vinden?
    Linksboven (onder het logo) kunt u in het vak een zoekterm invoeren. U kunt ook uitgebreid zoeken op deze pagina.
  2. Hoe kan ik een product bestellen?
    U klikt op het gewenste product. Aan de rechterkant kunt u de uitvoering kiezen en de aantallen invoeren van het door u te bestellen product. Klik vervolgens op de knop “in winkelwagen“ .
  3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
    Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen. Als u naar "Winkelwagen" gaat , ziet u direct de inhoud ervan.
  4. Kan ik de aantallen veranderen?
    Ja, door in de winkelwagen voor het te bestellen product het aantal in te vullen en vervolgens op de knop "bijwerken" te klikken, hierdoor wordt het gewenste aantal van het product bijgewerkt naar het nieuwe aantal.
  5. Wat zijn de levertijden?
    De levertijden worden aangegeven in het rechter kader onder de verkoopprijs. De levertijd wordt aangegeven in werkdagen.
  6. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Het annuleren van een bestelling is zolang deze nog niet is verstuurd kosteloos.
    Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Zorgwinkel Achter de Duinen reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
  7. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    U heeft een afkoelingsperiode van 21 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten.
    Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar het retouradres. Zorgwinkel Achter de Duinen zal de gehele aankoopsom, inclusief de aan u berekende verzendkosten terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

    Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

    Alle annuleringen, ruilingen en retournen dienen schriftelijk aan Zorgwinkel Achter de Duinen kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of per post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

    Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw volledige bankrekeningnummer nodig. Vergeet ook uw iban niet er bij te vermelden.

    Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Zorgwinkel Achter de Duinen heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.
  8. Wat is het retouradres?
    Het retouradres is: Zorgwinkel Achter de Duinen, Laan van Poot 484, 2566 DP 's-Gravenhage.
  9. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Zorg en Wellness is een internetwinkel en heeft geen showroom of winkelruimte. Het bekijken van goederen is dus niet mogelijk maar woont u in de buurt dan is het ophalen van uw bestelling op afspraak mogelijk.
  10. Naar welke landen leveren jullie?
    We leveren binnen Nederland en aan België.
  11. Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?Momenteel biedt Zorgwinkel Achter de Duinen/Zorg en Wellness maar liefst 3 betalingsmogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling in onze webshop, namelijk : iDeal (NL), Bancontact/Mister Cash (BE) of Direct overmaken.
    • Direct overmaken wil zeggen dat nadat u uw bestelling heeft geplaatst, u een e-mail van ons ontvangt met een factuurnummer. Dit factuurnummer, tezamen met uw achternaam, gebruikt u als kenmerk bij het overboeken van het totaalbedrag van uw bestelling, van uw rekening naar onze rekening (NL49 RABO 0181 6951 11 t.n.v. Zorgenwellness.nl). Zodra het geld op onze rekening staat, wordt uw bestelling bevestigd door middel van een e-mail en daarna wordt uw bestelling direct verwerkt. Indien het geld niet binnen 14 dagen na het plaatsen van de order op onze rekening staat annuleren wij de bestelling.
    • NL: Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling online afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internet-bankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen. Nadat de bestelling is afgerond, verschijnt er een nieuw venster waar u wordt doorverwezen naar de website van iDeal voor online betalingen.
    • BE: Met Bancontact/Mister Cash (BE) kunnen inwoners van België gemakkelijk hun bestelling betalen.
    • Betaling via factuur wil zeggen dat u het bedrag van uw bestelling binnen 14 dagen aan ons betaalt. U ontvangt thuis de order in combinatie met een informatiebrief en een factuur. Voor het betalen via een factuur brengen wij € 2,95 aan transactiekosten in rekening.

      U dient de factuur binnen de vermelde periode te betalen. Vermeld bij de betaling duidelijk uw naam en ordernummer. Overschrijd u de periode, dan ontvangt u eenmaal een herinnering. Is de factuur niet voldaan binnen de aangeven periode, dan dragen wij onze vordering over aan een incassobureau. Alle bijkomende kosten zijn dan voor uw rekening.
  12. Wat zijn de verzendkosten?
    U betaalt altijd € 6,50 aan verzendkosten. Alle bedragen zijn inclusief de wettelijke geldende BTW en gelden alleen bij een verzending binnen Nederland.
  13. Krijg ik een bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?
    U ontvangt na uw bestelling een bevestigingsmail. De meeste mensen hebben een spamfilter en helaas laten niet alle spamfilters onze bevestigingsmail door. De bevestigingsmail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen om na te gaan of wij uw betaling al ontvangen en verwerkt hebben.
  14. Welke verzendmogelijkheden zijn er?
    Een groot aantal artikelen kan door de brievenbus en wordt daarom bij PostNL aangeboden als brievenbuspakje met track&trace. Pakketten tot 30 kilogram worden aangeboden bij PostNL. Pakketten met een grote omvang (meer dan 100 cm) en zwaarder dan 10 kilogram worden eveneens aangeboden bij PostNL.
  15. Ontvang ik een track&tracé code?
    Bij alle pakketverzendingen krijgt u een track&trace code. Dit geldt ook voor kleine pakjes die door PostNL via uw brievenbus worden bezorgd.
  16. Hoe kom ik in contact met Zorgwinkel Achter de Duinen/Zorg en Wellness?
    U kunt ons telefonisch bereiken op 06-24891075 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur tot 16:00 uur, uitgezonderd op zaterdag, zon- en feestdagen), of via e-mail: mail@zorgwellness.nl . Het postadres is Laan van Poot 484, 2566DP 's-Gravenhage.
  17. Wat moet ik doen als een product defect is binnen de garantieperiode?
    Bij een defect aan een product gekocht bij Zorgwinkel Achter de Duinen/Zorg en Wellness kunt u contact opnemen via mail@zorgenwellness.nl . U dient uw klacht zo spoedig mogelijk te melden! In de meeste gevallen wordt een product omgeruild voor een nieuw product. Kunnen wij het product niet omruilen voor hetzelfde product of een alternatief, dan ontvangt u binnen de garantieperiode uw aankoopbedrag (inclusief de door u betaalde verzendkosten) terug.
  18. Wat moet ik doen als een product defect is buiten de garantieperiode?
    Bij een defect aan een product gekocht bij Zorgwinkel Achter de Duinen/Zorg en Wellness kunt u contact opnemen via mail@zorgenwellness.nl . U dient uw klacht zo spoedig mogelijk te melden! We proberen binnen 14 dagen tot een goede oplossing te komen voor beide partijen. Mocht dit niet lukken, dan kunnen we de klacht voorleggen bij een geschillencommissie. Let op: u kunt pas naar de geschillencommissie nadat u schriftelijk bij Zorgwinkel Achter de Duinen/Zorg en Wellness uw klacht heeft ingediend.
  19. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    Uw gegevens worden gebruikt binnen de Zorg en Wellness website. Uw gegevens blijven binnen een beschermde omgeving van Zorgwinkel Achter de Duinen/Zorg en Wellness en zullen niet aan derden worden verstrekt. Onze medewerkers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren. U kunt hiervoor ook onze privacyverklaring raadplegen.
  20. Kan ik opdracht geven om mijn privé gegevens en account te verwijderen?
    U kunt uw account na activatie te allen tijde zelf weer verwijderen door in te loggen op uw account en dit op de daarvoor bestemde pagina aan te geven. Of door middel van een email te sturen aan mail@zorgenwellness.nl met het verzoek tot het verwijderen van uw account. De klantenservice verwijdert uw account en persoonlijke gegevens.
  21. Maakt de website gebruik van een SSL-certificaat?
    Zorg en Wellness maakt gebruik van een SSL-Certifaat. Deze staat aan de linkerkant in de adresbalk van uw internet browser en staat vermeld onder de naam Zorgwinkel Achter de Duinen (NL).
  22. Welke functie heeft een SSL-Certificaat?
    SSL wordt door miljoenen websites gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, zoals online aankopen, financiële transacties of het versturen van persoonsgegevens. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden. Websites die over deze beveiliging beschikken zijn herkenbaar aan het gesloten slotje en de https:// in de adresbalk. Voor een SSL-verbinding is een SSL-Certificaat noodzakelijk. Een gebruiker kan aan de hand van een SSL-Certificaat zien wie de eigenaar van de website is en wie het certificaat heeft afgegeven.
  23. Is een SSL-Certificaat een wettelijke eis?
    In de wet staat dat het verplicht is om het verzenden van persoonsgegevens via internet te beveiligen. Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) adviseert daarom om gebruik te maken van een SSL-Certificaat.